شناسه خبر : 92808
تاریخ انتشار :
‌صادرات کالاهای ایرانی به سوریه از طریق خط منظم کانتینری دریایی‌‌

‌صادرات کالاهای ایرانی به سوریه از طریق خط منظم کانتینری دریایی‌‌

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از اردیبهشت سال جاری، برنامه سفر منظم ماهانه به کشور سوریه را در دستور کار قرار داده است و تا اسفند امسال، هر ماه یک کشتی را روانه این مقصد خواهد کرد.

به گزارش بورس خبر، در راستای مأموریت‌های ابلاغی و با نگاه به رویکرد‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه تجارت با کشور سوریه،گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه‌اندازی خط منظم کانتینری جهت حمل بار به مقصد سوریه و بالعکس کرده است.

بر این اساس با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴ سفر دریایی طراحی و برنامه ریزی شد که با انجام آن، مجموعاً ۶۵۲۲ تی‌ای یو بار به مقصد سوریه حمل شد‌.

در این میان ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۲ نیز برنامه منظم حمل بار به مقصد سوریه را در دستور کار قرار داده است که بر این اساس، هر ماه حداقل یک سفر دریایی جهت صادرات کالا‌های ایرانی به مقصد این کشور، طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

بر این اساس گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از اردیبهشت سال جاری، برنامه سفر منظم ماهانه به کشور سوریه را در دستور کار قرار داده است و تا اسفند امسال، هر ماه یک کشتی را روانه این مقصد خواهد کرد.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از صاحبان کالا تقاضا کرده است محموله‌های صادراتی خود جهت حمل به مقصد سوریه را با انجام هماهنگی با شرکت حمل‌و‌نقل کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، به ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بسپارند.


نظرات

نظر شما

: : :
کلیه حقوق این سایت برای بورس خبر ایران محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.


boursekhabariranian
Copyright © 2021 www.‎boursekhabariranian.ir‎, All rights reserved.