\r\n\r\n
در نامه دبیر هیئت دولت به اعضای آن با اشاره به مصوبه ۹ آذر هیئت وزیران آمده:\r\n\r\nآن دسته از دستگاههای اجرایی که تا کنون نسبت به درج و ثبت کامل اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای کارکنان خود در سامانه حقوق و مزایا مطابق ماده ۲۹ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقدام نکردهاند، به قید فوریت نسبت به درج این اطلاعات با هماهنگی سازمان امور اداری و استخدامی کشور اقدام کنند.\r\n\r\nبر اساس مقرره هیئت وزیران، قرار است سازمان اداری و استخدامی بر روند اجرای این مصوبه نظارت کرده و پیگیری آن را از دستگاههای اجرایی بر عهده داشته باشد.\r\n\r\nشنیدهه حاکی است، قرار شده دستگاههایی که نسبت به اجرای این مصوبه اقدامات لازم را انجام ندهند، برای پرداخت حقوق و مزایای آذر ماه کارکنان آنها محدودیتهایی ایجاد شود.\r\n\r\n

\r\n
\r\n