\r\n

\r\n
\r\n\r\n
\r\n\r\nبه گزارش بورسخبر فاطمه کاهی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این مساله ارتباطی با سیستم هوشمند سوخت نداشته است، اظهار کرد: یک مقطع زمانی سیستم بانک ملت دچار اختلال شد و با توجه به اینکه همه جایگاه ها به سیستم بانک ملت متصل هستند، پرداخت الکترونیک جایگاه ها با مشکل مواجه شد.\r\n\r\nوی با بیان اینکه تنها پرداخت غیر نقدی در یک مقطع زمانی با اختلال مواجه شد و هیچ مشکلی در فرایند سوخت رسانی وجود نداشت و سوخت رسانی مانند روال قبل انجام شد، گفت: در این مدت افراد با پرداخت نقدی امکان دریافت سوخت داشتند و عرضه سوخت متوقف نبود و ازدحامی نیز شکل نگرفت.\r\n\r\nسخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های با تاکید بر اینکه این موضوع ارتباطی با سامانه نداشت، گفت: حداکثر ظرف مدت یک ساعت این مشکل برطرف شد و در حال حاضر همه جایگاه ها در مدار هستند.\r\n\r\nانتهای پیام\r\n\r\n
\r\n